poniedziałek, 27 października 2014

POZNAN FASHION GEEKS


Kiedy w mojej skrzynce mejlowej pojawiła się wiadomość dotycząca zaproszenia na spotkanie blogerek od razu wiedziałam, że będzie swietnie! 11 października miałam przyjemność uczestniczyć w Fashion Geeks, które odbyło się w School of Form w Poznaniu. Na pewno nie wątpicie - spotkanie było naprawdę dobrze dopracowane i czułam jak w gronie najbliższych mi osób :) 

Na początku razem z dziewczynami miałyśmy okazję posłuchać wykładu Michała Zaczyńskiego, który mówił otwarcie o blogosferze, troszkę o modzie i zdradził nam nawet sekret dotyczący Coco Chanel! ;) Następnie mogłyśmy popracować ze stylistką Eweliną Rydzyńską, którą na pewno znacie z programu 'Dzień Dobry TVN'. Ostatni wykład należał do Moniki Busz-Rusieckiej, która prowadzi bloga Lady Makeup i sklep internetowy. Zdradziła nam wiele przydatnych informacji na temat makijażu, ale mogłyśmy też podotykać i powąchać wiele kosmetyków :) Na sam koniec wzięłyśmy udział w sesji. Każda z nas miała swój 'temat', do którego miała się odpowiednio ubrań. Razem z Anetą dostałyśmy temat 'casual'. Atmosfera była fantastyczna!
Wszystko to dzięki sponsorom wydarzenia: biżuteria YES, PETIT PARIS, Fashion Book, Oryginalne Buty, 3DChili, bonprix Polska.

Miałam okazję poznać wspaniałe dziewczyny, których blogi śledzę już dłuższy czas. Zapraszam Was na ich strony! 

Dziękuję!

Film z tego wydarzenia możecie zobaczyć TUTAJ. 


7 komentarzy:

  1. super:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aale super, tylko pozazdrościć :)) sama obserwuję na bieżąco niektóre bloggerki, które uczestniczyły w spotkaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super! :) Miło było poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Zkiki <3

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń