wtorek, 2 lutego 2016

SIARKOWE KOSMETYKI - HIT CZY KIT?

Hej! Wreszcie mogę opublikować post, który czeka już od bardzo, bardzo dawna. Niestety nie myślałam, że sesja pochłania tyle czasu i godzin, podczas których teoretycznie powinnam spać ;) Jak do tej pory wszystko zaliczone! Zostały mi trzy ostatnie egzaminy i wreszcie wracam do domu. Mam nadzieję, że pogoda też się trochę poprawi i będę mogła dodawać tu wpisy i być bardziej aktywna w social media ;)

Zdjęcia, które dziś publikuję, przy wykonywaniu sprawiały mi mnóstwo frajdy. Chciałam, by każdy element do siebie pasował i tym oto sposobem coś takiego stworzyłam :) Dla wytrwałych na koniec posta coś ekstra!

Jeśli chodzi o recenzje kosmetyków, osobiście lubię konkretne informacje, które zadecydują czy kupię dany produkt, czy też nie.

Razem z marką Barwa mam dla Was całą masę niespodzianek! Dwie recenzje, dwa konkursy i sporo nagród :) Dzisiejszy wpis poświęcę na linię Barwa Siarkowa. Produkty, które wybrałam to tonik oraz peeling.
Nie będę zasypywać Was informacjami, co obiecuje producent, bo można to wyczytać na opakowaniu. Dla mnie (i pewnie dla Was też) jest bardziej istotne, jak dany kosmetyk zachowuje się na skórze. 

Specjalistyczny siarkowy tonik antybakteryjny dostaniecie głównie w Rossmannie, na oficjalnej stronie marki TUTAJ ale w wielu innych drogeriach także. To, jak aplikuje się go na wacik jest świetne, bo nie wylewacie za dużo produktu, tylko odpowiednią ilość. Duży plus! Jakie jeszcze inne pozytywne cechy zauważyłam?

♥ orzeźwiający zapach (przypomina mi lato, plażę i słoneczne, gorące dni)
♥ świetnie oczyszcza
♥ delikatnie matuje skórę
♥ szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy
♥ łagodzi zmiany trądzikowe
Nie wiem, jak jest u Was z peelingami, ale ja zawsze mam problem ze znalezieniem odpowiedniego. Podejmowałam już wiele prób i przeróżne peelingi lądowały w mojej kosmetyczce. Niektóre z powodzeniem dzielnie mi służyły, inne musiałam odstawić. Ciężko trafić na peeling, który będzie dobrze złuszczał naskórek, ale nie zrobi ci masakry na twarzy czy też nie będziesz żałować zakupu, bo nic nie wniesie do Twojego życia.

Z linii Barwa Siarkowa wybrałam Peeling Siarkowy Drobnoziarnisty i to był strzał w dziesiątkę. Co prawda, moja cera jest bardzo wymagająca i dla dłuższych efektów musiałabym częściej stosować taki peeling, ale o to właśnie chodzi we wszystkich kosmetykach.

Plusy, które zauważyłam:
♥ nie podrażnia
♥ niska cena
♥ idealna grubość ziarenek
♥ cera jest dogłębnie oczyszczona

Myślę, że peeling sprawdzi się u osób, które mają cerę tłustą lub mieszaną, skłonną do wyprysków. Delikatne składniki i działanie to wielki plus. Przy kosmetykach antytrądzikowych trzeba liczyć się z tym, że mogą nam wysuszyć skórę, a ja nie zauważyłam takiego problemu.
Podsumowując: za taką cenę - takie efekty to bardzo fajna sprawa. Firma Barwa pozwala przekonać się Wam na własnej skórze (dosłownie i w przenośni :)), że warto kupować siarkowe kosmetyki i... macie możliwość przetestowania, wygrywając je w konkursie. Poniżej zamieszczam zdjęcia nagród, a więcej o rozdaniu dowiecie się na moim Facebooku :)

6 komentarzy:

  1. Miałam tonik i krem matujący z tej linii, bardzo je polubiłam, szczególnie krem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam, właściwie miałam tłustą cerę i używałam produktu z tej firmy, kremu do twarzy. Moja opinia? Najlepszy krem jaki miałam! Dawał sobie naprawdę radę. I myślę że inne produkty z tej firmy też są takie dobre. Na zmniejszenie łojotoku polecam pokrzywę - dzięki niej już nie muszę używać kremu matującego, wręcz przeciwnie - nawilżającego! Dzięki piciu pokrzywy pozbyłam się łojotoku, trądziku ale także równocześnie wzmocniłam włosy, paznokcie i oczyściłam organizm. Naprawdę polecam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie zaprzyjaznilam sie z kosmetykami z Barwy, ale za to trafiłam na dobre dla mnie produkty z siarką z http://aklep.soufre.pl , uzywam, żelu, kremu i .... jestem bardzo zadowolona. są wydajne, cera się zmienia, wypryski znikają. jedno jest ważne- systematycznosc...

    OdpowiedzUsuń
  5. na dobry kosmetyk trudno trafić, a Soufre jest dobry gdy patrzymy na stosunek jakosci do ceny. polecam, bo przynosi pozytywne efekty przy stosowaniu

    OdpowiedzUsuń